به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، حامد عشایری مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی با اشاره به اهمیت ارتباطات مردمی در دستگاه های اجرایی و توجه ویژه دولت سیزدهم به این موضوع گفت: امروزه روابط عمومی یک مدیریت پیشرفته ارتباطات انسانی با القاء چشم اندازی روشن از آینده بر اساس واقعیت است.
وی افزود: در راستای ارتقاء ارتباطات و توسعه زیرساختهای اطلاع رسانی، بسترهای الکترونیکی مختلفی در قالب ایجاد یک شبکه نظام مند ارتباطی حقیقی و حقوقی با محوریت پاسخگویی به مطالبات مردم، اطلاع رسانی فعالیت ها و اقناع سازی عمومی توسط روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی ایجاد شده است تا مردم به راحتی و بطور مستقیم بتوانند نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالبات خود را بصورت مستقیم و غیرحضوری با مدیران و روابط عمومی این اداره کل مطرح کنند.
عشایری در ادامه بیان کرد: علاوه بر ارتباط مستمر و ایجاد تعامل با اصحاب رسانه استان در خصوص انتشار اخبار اداره کل و دریافت اطلاعات مربوط به مشکلات مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای، فعالیتهای مختلف ارتباطی، رسانهای و فرهنگی در بستر پیام رسانهای فضای مجازی، شبکههای اجتماعی و سایت رسمی سازمانی بصورت گسترده انجام میشود تا آن طور که شایسته مردم است خدمات ارتباطی و اطلاع رسانی مناسبی به ایشان ارائه شود.
وی با اشاره به جزئیات راههای ارتباطی مردم با مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم میتوانند از طریق شش پیام رسان الکترونیکی، مجازی و اینترنتی در قالب سایت سازمانی و پیام رسان های ملی شامل ایتا، بله، سروش، روبیکا و آپارات مطالب مورد نظر را با روابط عمومی این اداره کل در میان بگذارند.
عشایری ادامه داد: مردم برای ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی نیز میتوانند از طریق پیام رسان روبیکا (https://rubika.ir/m_jahani_ertebatmardomi) و سرویس مجازی ویراستی (https://virasty.com/Mehrdad_Jahani) مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را مطرح نمایند که توسط شخص مدیرکل این اداره کل بررسیهای لازم انجام و نتیجه در همان فضای مجازی اعلام میشود.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی تمامی این اقدامات و تلاشهای به عمل آمده را گامی ارزشمند در مسیر مشارکت مردمی در تصمیمگیری ها بمنظور ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاربران جادهای برشمرد و افزود: امیدواریم حاصل مشارکتهای مردمی، موجبات رضایتمندی عمومی در سطح جامعه را فراهم سازد.
وی در پایان آدرس سایت و شبکههای اجتماعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی در پیام رسانهای داخلی را به شرح زیر عنوان کرد:
▫️https://markazi.rmto.ir/
▫️https://ble.ir/rahbaran_markazi
▫️Eitaa.com/rahbaranmarkazi
▫️https://rubika.ir/Rahbaran_markazi
▫️https://splus.ir/rahbaranmarkazi
▫️https://www.aparat.com/Rahbaranmarkazi